dimecres, 26 de gener del 2011

Introducció

Tot i que Blanes s'hagi sensibilitzat amb les dones que pateixen violència masclista, encara hi ha gent de la població, sobretot la joventut amb el seu desinterès per les coses que el rodegen, que no s'han adonat de que hi ha una associació que fa campanyes de sensibilització i manifestacions per intentar combatre la desigualtat social en la que vivim, és per això, que he volgut basar el meu treball en aquesta associació, la Plataforma de Dones de Blanes (PDB), per donar-la a conèixer, com a mínim, a la gent de la meva edat, i així contribuir amb l'entitat recopilant tota la informació que tenen sobre actes, manifestacions, escrits i altres activitats que han fet durant aquests últims 8 anys des que es van constituir.

Vaig decidir començar amb la història de la PDB, ja que era una bona forma d'introduir-hi després les diferents activitats que han realitzat durant aquests anys, fent després tres apartats, per donar-los-hi més importància que les activitats que ja s'expliquen a l'apartat història, com ara: el 8 de març, el 25 de novembre i l'exposició fotogràfica SENTIMENTS... Tot i que ja havia pensat com fer-lo, al principi vaig tenir dubtes, ja que havia començat amb una estructura diferent a la que finalment he realitzat. Al principi, tenia pensat explicar només la història, els serveis i els objectius de l'associació. Dins de la història pensava explicar les tres activitats més importants que ha realitzat la PDB fins ara, però em vaig adonar que explicat d'aquesta manera no se'ls donava suficient importància i és per això que vaig decidir canviar completament l'estructura del treball, deixant-la com està ara.

Tot i que tenia decidit quin seria el meu treball i de quins temes tractaria, m'ha sigut complicada la recerca d'informació, ja que entre els anys que han passat des que es va fundar fins ara, han passat forces coses, i s'han perdut alguns papers, ja sigui per traslladar-se d'un lloc a un altre o perquè s'han perdut documents guardats en CD's o en discs durs d'ordinadors. Una de les altres coses que més m'ha costat, ha sigut comentar els manifestos que es presenten a l'annex, ja que s'havien perdut alguns dels manifestos que havien llegit pel 25 de novembre i m'ha costat fer el recull de tots, encara que en algun hi falti la presentació de cada any. Tot i això, m'ha facilitat el treball el contacte directe que hi tinc amb l'associació, ja que la meva mare va ser la primera presidenta i encara segueix sent sòcia de l'associació i m'ha servit d'enllaç per trobar els documents necessaris per poder fer aquest treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada