diumenge, 16 de gener del 2011

Conclusions

Per mi, aquest treball ha suposat molta dedicació i hores de recerca, per acabar de trobar tot el que havia fet l'associació fins ara. M'he adonat que la PDB ha fet més coses de les que pensava, tot i que algun any jo havia participat en algun acte, o activitat.
Fent aquest treball he descobert que l'associació s'ha intentat fer veure en molts aspectes, però tot i això, no tothom de Blanes sap de la seva existència, ni tampoc tenen idea de què significa el 8 de març, ni el 25 de novembre.

M'ha ajudat a saber en què es fonamenta el 8 de març i el 25 de novembre, dues dates importants per l'associació, ja que al principi tenia petites nocions del perquè es celebra el 8 de març, i només coneixia el nom que se li ha posat a la diada del 25 de novembre. Això ha fet que hagués de buscar en diverses fonts com ara en fulls, documents, o tríptics de l'associació, pàgines d'Internet. Per sort, vaig trobar diferents documents que m'han ajudat a redactar una breu introducció, del 8 de març i del 25 de novembre, amb tota la informació que he trobat, que m'ha ajudat a posar les idees clares sobre paper.

Tot i el que he après, també m'agradaria que en part, la gent aprengués més a interessar-se amb les coses que els envolten, i a intentar no crear estereotips falsos per tot. També m'agradaria, que apart del que jo hagi pogut aprendre amb aquest treball, la gent de la meva edat, com ara amics i amigues, companys de classe, coneguts i en general tota la joventut, s'impliqui més en fer, que aquest món tan desigual, sigui millor per a tots i agafi forma en el sentit que no es discrimini a ningú ja sigui pel sexe o pel color de pell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada